Ideapankki

Myymälä Supros Track 3000

Vähittäiskaupan kilpailu kiristyy entisestään ja imagon merkitys myymälöiden kilpailutekijänä korostuu.

Myymälän sisustuksen tarkoitus on luoda mahdollisimman houkutteleva ilmapiiri. Ympäristön tulee viestiä tuotteiden luonteesta ja laadusta. Koko myymäläkonsepti kannattaa suunnitella huolellisesti – sisustuksesta tuotteiden esillepanoon. Valaistus vaikuttaa siihen, millaisena asiakas ostotilanteen kokee.

Kaikki liikkeet ovat erilaisia. Esimerkiksi tuotevalikoimissa, hintatasossa, palvelussa ja sisustuksessa on suuria eroja. Jokaisella liikkeellä on myös oma profiilinsa. DECOlightin valikoimista löydät ratkaisun useaan eri tyyppiseen myymälään.

SUPROS-tuoteperheen SUPROS TRACK 3000 on hyvä valinta myymälään jossa tarvitaan hyvä valaistus. Säädettävä valaisin on tehokas (2100 lm, 3000K) ja valon avautumiskulmaa on helppo säätää heijastinta vaihtamalla. Näin valaisinta voidaan käyttää tuomaan yleisvaloa sekä spotti-valaisimena.

Avautumiskulmissa vaihtoehtoina 20-, 40- ja 60-astetta. Edistynyt Philipsin Fortimo LED-tekniikka säästää valaistuskuluissa ja tarjoaa huoltovapaan ratkaisun. 3-vaihekiskoasennus.

Käytetyt tuotteet